wtorek, 24 lipca 2012

Koniec z Wikipedią !!!



Od mojego powrotu na bloga trochę się tu zmieni :D przedtem dawałam wszystkie notki na sztywno z Wikii itp... ale tak ogl to prawie nikt tego nie czytał no więc postanowiłam opuścić bloga na prawie 5 miesięcy...no ale wróciłam za namową mojej Karolajny <3 który błagała mnie od dłuższego czasu (jej blog:  http://skinny-yea.blogspot.com/ ) :))))
Wszystkie notki które się tu pojawiają są z mojej głowy :) będę tez wplatała jakieś incydenty z mojego życia :P żeby było ciekawiej .
Dziś 5 dzień Ramadanu jak na razie się trzymam i stało się dla mnie już normalne wstawanie w nocy i jedzenie sahur :) coś mi się zdaje że przytyłam :P tak tak dobrze widzicie przytyłam, a nie schudłam :P mimo tego ze poszczę haha ja to mam zdolności :P mam nadzieje że wytrwam cały Ramadan awww :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz